Umiejętności miękkie pracowników Dobrzan

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Bez kategorii
  3. Umiejętności miękkie pracowników Dobrzan
umiejętności miękkie pracowników

Dobrzany to niewielkie miasteczko w powiecie stargardzkim. Jak bardzo i czy w ogóle w takiej małej miejscowości liczą się dla pracodawcy umiejętności miękkie? Odpowiedź na drugą część pytania jest jak najbardziej twierdząca! Umiejętności miękkie to inaczej rzecz ujmując, zdolności interpersonalne, poziom komunikacji, kompetencje społeczne oraz inteligencja emocjonalna. Wszystkie z wymienionych czynników wpływają na pozytywne kształtowanie relacji międzyludzkich, są zatem niezwykle ważne w małych ośrodkach miejsko – gminnych.

To właśnie w niewielkich miasteczkach, takich jak Dobrzany, w których większość mieszkańców doskonale zna się nawzajem, zdolności komunikacji są niezbędne. Wysoko rozwinięta komunikatywność pozwala na zawiązywanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji, zbudowanych na zaufaniu i uczciwości. W małych miastach umiejętności miękkie mogą być zatem niejednokrotnie wyżej cenione niż posiadanie konkretnych zdolności czy uprawnień zawodowych.

Co jeszcze zalicza się do tytułowych umiejętności? Między innymi dobrą organizację czasu, sumienność i samodzielność, radzenie sobie ze stresem, asertywność, zdolności negocjacyjne i perswazyjne, umiejętność rozwiązywania konfliktów, kreatywność, chęci do pracy zespołowej, motywacja do pracy i zaangażowanie, elastyczność, chęć rozwoju, inicjatywa i zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy. Oczywiście nie trzeba posiadać wszystkich wymienionych cech – wymagane do danego stanowiska z pewnością najlepiej określi przyszły dobrzański pracodawca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
You need to agree with the terms to proceed

Najnowsze oferty pracy:

19 Kwietnia 2024

Hebrew Speaking Customer Care Associate

Foundever

zachodniopomorskie /

  • The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts Understanding customer’s needs so as to...
Więcej

19 Kwietnia 2024

Customer support specialist with German and English

Foundever

zachodniopomorskie /

  • The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to...
Więcej

19 Kwietnia 2024

Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

Aon Polska Sp. z o. o.

zachodniopomorskie / Szczecin

  • Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w...
Więcej
Więcej ofert pracy

Baza ofert

Praca