Praca w zachodniopomorskim

Praca: Specjalista do spraw kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/20/0019
OBOWIĄZKI:

praca biurowa, prowadzenie kadr i naliczanie płac klientów, praca w siedzibie Kancelarii oraz u klientów, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń i doradztwa u klienta, prowadzenie szkoleń i doradztwa dla klientów zagranicznych ( Dania, Norwegia, Anglia )

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)


Wymagania inne:

wykształcenie ekonomiczne, doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac min. 2 lata, obsługa programów kadrowo-płacowych, dobra znajomość prawa pracy, kwalifikacje bądź doświadczenie w pracy na danym stanowisku

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 493,21 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

HR Specialist, SSC HR

Your responsibilities:You will be a part of global HR Shared Service Center providing service and administrative support within areas of HR Operations, Talent Acquisition, development & implementation...

Specjalista ds. płac i kadr

sporządzanie płac, ewidencja kadrowo-płacowa, rozliczanie ZUS, US, GUS, PFRON, SIO, Urząd Miasta itp. Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania dodatkowe:Wykształcenie:...

Referent ds. kadr

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, trwającym stosunkiem pracy i rozwiązaniem umowy z pracownikami:Wprowadzanie danych...

Specjalista do spraw kadr i płac

praca biurowa, prowadzenie kadr i naliczanie płac klientów, praca w siedzibie Kancelarii oraz u klientów, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń i doradztwa u klienta, prowadzenie...