W takich miasteczkach jak Bobolice każdy stabilny etat jest na wagę złota. Aktualnie właściciel jednej ze znanych sieci sklepów spożywczych poszukuje specjalistów do spraw rekrutacji. O pracę w Bobolicach mogą starać się osoby, które mają minimum półroczne doświadczenie w branży HR i znają trendy z zakresu rekrutacji. Pracodawca oczekuje od kandydata gotowości do pracy mobilnej, w tym prawa jazdy kat. B. W takim zawodzie duże znaczenie ma też kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, a także rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne. Na takim stanowisku liczy się samodzielność i motywacja.
Jaki jest zakres obowiązków specjalisty do spraw rekrutacji? Przede wszystkim będzie to selekcja dokumentów aplikacyjnych i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych. Specjalista do spraw rekrutacji odpowiada za pozyskiwanie kandydatów do pracy i za raportowanie prac dotyczących projektów rekrutacyjnych. Ponadto na takim stanowisku należy dbać o współpracę z urzędami pracy, agencjami pośrednictwa pracy i biurami karier, które działają przy uczelniach wyższych. Specjalista do spraw rekrutacji odpowiada też za promocję firmy na rynku pracy.
Co w zamian oferuje pracodawca? W ofercie pracy znajdziemy gwarancję zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Pracodawca zapewnia niezbędne do pracy narzędzia takie jak telefon, samochód służbowy czy komputer, a także ubezpieczenie grupowe i możliwości rozwoju w strukturach firmy.