Asystent sędziego

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Asystent sędziego
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Białogard
Numer: StPr/25/0075
OBOWIĄZKI:
Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Inne] : Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;jest nieskazitelnego charakteru;ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytułu magistra lub zagraniczne uznane w Polsceukończył 23 lata;

Miejsce pracy:

Białogard


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 525,60 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

08 Marca 2025

Asystent

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Piecnik

Przyjmowanie korespondencji, odbieranie telefonów, obsługa poczty e-mail, pisanie pism Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń...

Więcej

27 Lutego 2025

Asystent do spraw księgowości

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Pyrzyce

Staż dla osob bezrobotnych ze środków EFS+ (III), które spełniają warunki projektowe do skierowania na staż. Staż w Biurze Rachunkowo-Podatkowym Ewy Prajzendanc w Pyrzycach na stanowisku...

Więcej

27 Lutego 2025

Asystent do spraw księgowości

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Nowogard

w programie stażu Wymagania inne:

Więcej

20 Lutego 2025

Asystent do spraw księgowości

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Barlinek

zapoznanie ze specyfiką działalności firmy, segregacja dokumentów księgowych oraz weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, nadzorowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie...

Więcej