Back office specialist with English

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Back office specialist with English
Back office specialist with English
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Develop an in-depth knowledge of our client’s platform.
  • Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone.
  • Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a wide range of technologies.
  • Diagnose software issues and resolve escalated customer complaints engage using established processes.
  • Provide support & guidance on non-technical related questions (e.g: marketing, sales, other e-commerce setup questions)
  • Communicate thoughtfully and effectively with all customers.
  • Document troubleshooting and problem resolution steps.
Requirements:
  • A thoughtful communicator who is excellent at communicating through a variety of channels that require both written and verbal skills.
  • Passionate about creative problem solving for customers and end users.
  • Fluency in Italian (C1 level) and communicative knowledge of English (B2 level)
  • Self-motivated, eager to learn and thrive in a collaborative environment.
  • Capable of adapting quickly to changing priorities.
  • Experience with or able to quickly pick-up: Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, and Salesforce.
We offer:
  • Full-time employment contract or civil contract with flexible working hours – the choice is yours!
  • Dive into our comprehensive paid training program and emerge as a customer support legend!
  • Enjoy a rich social package that includes MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance – because we care about you!
  • Spread the love and earn extra rewards through our epic employee referral program – because great talent deserves to be rewarded!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

04 Kwietnia 2025

Specjalista HelpDesk

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek

Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy...

Więcej

28 Marca 2025

Service Desk Specialist

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data...

Więcej

28 Marca 2025

Konsultant help desk z językiem angielskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w...

Więcej

28 Marca 2025

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych...

Więcej