Customer Support Advisor with Dutch

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Customer Support Advisor with Dutch
Customer Support Advisor with Dutch
Szczecin
Your responsibilities
  • As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues.
  • Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform.
  • Listen carefully and understand customer needs.
  • Building a good relationship with the customer.
  • Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction.
Our requirements
  • C1 language skills level for Dutch and B1/B2 language skills level for English.
  • Good use of PC and online browsing.
  • Availability to work on different shifts:
  • Working time: 3 shifts (from 9:00 am to 20 pm) 5 days a week from Monday till Sunday.
  • One weekend a month is always a working one.
  • Customer orientation and attention to detail.
  • High problem-solving capacity.
  • Excellent communication skills.
Optional
  • Previous experience in customer service.

Lokalizacja: Polska, Szczecin

Wymagania językowe: Holenderski (B2/C1), Angielski (B2).

Rodzaj czasu pracy: Pełny etat

We offer:
  • Employment Contract.
  • Attractive salary.
  • Performance bonuses and rewards.
  • Training and development programs.
  • Medical services.
  • Private medical care.
  • Group insurance program, sports and leisure program.
  • A very dynamic and international work environment with plenty of career opportunities.
  • Social activities, events and celebrations.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

06 Września 2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...

Więcej

06 Września 2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów...

Więcej

04 Września 2024

Customer Support Specialist with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....

Więcej

04 Września 2024

Customer Support Specialist with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through...

Więcej