- Handling incoming calls in English.
- Handling app.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
- Fluency in English.
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
26 Marca 2025
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim. Obsługa aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych...
Więcej26 Marca 2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim. Obsługa aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji. Diagnozowanie i...
Więcej24 Marca 2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, inne Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie:...
Więcej22 Marca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie...
Więcej