- Develop an in-depth knowledge of our client’s platform.
- Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone.
- Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a wide range of technologies.
- Diagnose software issues and resolve escalated customer complaints engage using established processes.
- Provide support & guidance on non-technical related questions (e.g: marketing, sales, other e-commerce setup questions)
- Communicate thoughtfully and effectively with all customers.
- Document troubleshooting and problem resolution steps.
- A thoughtful communicator who is excellent at communicating through a variety of channels that require both written and verbal skills.
- Passionate about creative problem solving for customers and end users.
- Fluency in German (C1 level) and communicative knowledge of English (B2 level)
- Self-motivated, eager to learn and thrive in a collaborative environment.
- Capable of adapting quickly to changing priorities.
- Experience with or able to quickly pick-up: Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, and Salesforce.
- Full-time employment contract or civil contract with flexible working hours – the choice is yours!
- Dive into our comprehensive paid training program and emerge as a customer support legend!
- Enjoy a rich social package that includes MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance – because we care about you!
- Embrace the freedom of work with no dress code – pyjamas, anyone?
- Spread the love and earn extra rewards through our epic employee referral program – because great talent deserves to be rewarded!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
20 Grudnia 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Niemiecki na poziomie C1,...
Więcej20 Grudnia 2024
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji...
Więcej20 Grudnia 2024
Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem...
Więcej20 Grudnia 2024
Konsultant z językiem niemieckim B2
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia...
Więcej