Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska
URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Gryfice
Numer: StPr/25/0684
OBOWIĄZKI:
. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:a)prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,b)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem, c)prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi,d)realizacja przy udziale sołectw zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości wydziału,e)przygotowanie, na potrzeby promocji inwestycji gminnych, wykazów rzeczowo-ilościowych i lokalizacyjnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w każdym stadium przygotowania oferty, współpraca z odpowiednia komórką promocji,f)realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, gminnego planu reagowania oraz tabeli realizacji zadań operacyjnych Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Gryfice w zakresie obowiązującym Wydział,g)realizacja zadań z zakresu rolnictwa i wsi w zakresie współdziałania z sołtysami, radami sołeckimi i innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami, których statutowa działalność obejmuje rolnictwo, leśnictwo, gospodarkę wodną, ochronę zwierząt, środowiska i przyrody,h)współpraca ze spółką i jednostką budżetową w zakresie realizacji zadań z zakresu Wydziału,i)przekazywanie do BIP-u informacji z zakresu zadań Wydziału,j)przygotowywanie planu dochodów i wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań Wydziału oraz sprawozdań z realizacji budżetu,k)prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.2. Nadzór nad:a)przygotowaniem przez pracowników Wydziału:projektów uchwał Rady Miejskiej oraz realizacją podjętych uchwał,odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady Miejskiej,projektów zarządzeń Burmistrza oraz realizacją wydanych zarządzeń,projektów umów i porozumień, uzyskiwania do nich akceptacji radcy prawnego,wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,b)przestrzeganiem przez pracowników Wydziału postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,c)kompetentną i kulturalną obsługą interesantów przez pracowników Wydziału,d)prowadzeniem i aktualizacją baz danych w postaci zapisów elektronicznych według kompetencji merytorycznych komórki,e)ustalaniem cen i opłat stanowiących przychody podległych jednostek organizacyjnych Gminy wg kompetencji merytorycznych komórki,f)stosowaniem przez pracowników Wydziału obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,g)opracowywaniem przez pracowników wniosków do projektu budżetu gminy, wniosków do wieloletnich programów inwestycyjnych oraz projektów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w części dotyczącej Wydziału.3. Prowadzenie polityki personalnej Wydziału, w tym:a)nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,b)kontrolowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, ewidencji czasu pracy, zachowań etycznych.4. Współpraca w realizacji:a)zadań wynikających z przyjętych programów i strategii,b)zadań własnych i zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez Gminę z zakresu administracji samorządowej na podstawie porozumienia z jej organami,c)zadań związanych z przygotowaniem obronnym państwa na terenie gminy w zakresie właściwości Wydziału,d)zadań wynikających z obowiązującego w Urzędzie kontroli zarządczej,e)zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości Wydziału.5. Opracowywanie:a)sprawozdań i informacji wynikających z odrębnych przepisów, zarządzeń i poleceń Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza,b)sprawozdań do GUS.6. Współdziałanie:a)z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji,b)z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie aktualizacji danych objętych polityką bezpieczeństwa informacji,c)z organami administracji publicznej, samorządem osiedlowym i sołeckim, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,d)z miastami partnerskimi w granicach działalności merytorycznej Wydziału.7. Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych w zakresie Wydziału.8. Uczestniczenie w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady i innych posiedzeniach zgodnie z dyspozycją Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza.9. Merytoryczne potwierdzanie realizacji zadań na fakturach i rachunkach w zakresie Wydziału, których płatność realizuje Urząd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności:ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,ustawa prawo zamówień publicznych,ustawa o gospodarce nieruchomościami,ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,prawo geodezyjne i kartograficzne.

Miejsce pracy:

Gryfice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 do 8 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ wysługa lat+ dodatek funkcyjny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

Powiązane