Inspektor ds. inwestycji komunalnych

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Inspektor ds. inwestycji komunalnych
Urząd Miejski w Mielnie
Inspektor ds. inwestycji komunalnych
Miejsce pracy: Mielno
Numer: StPr/25/1935
OBOWIĄZKI:
1) przygotowanie oraz realizacja i odbiór inwestycji komunalnych, w szczególności w zakresie budynków, budowli, dróg oraz obiektów małej architektury;2) utrzymanie, eksploatacja i zarządzanie obiektami oraz urządzeniami komunalnymi w zakresie budynków, budowli, dróg oraz obiektów małej architektury;3) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-2;4) udzielanie wyjaśnień i opinii, opracowywanie projektów aktów prawnych oraz planowanie i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;5) przygotowywanie wyjaśnień w zakresie skarg, wniosków, petycji, postulatów i inicjatyw społecznych w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;6) opracowywanie projektów aktów prawnych, planowanie i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-2;7) przygotowywanie postępowań zamówień publicznych z regulacjami prawnymi zewnętrznymi i wewnętrznymi;8) współpraca ze wszystkimi Referatami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;9) przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż., a także dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej;10) realizowanie zadań obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej z zakresu prowadzonych spraw oraz uczestniczenie w szkoleniach z w/w zakresu;11) wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza Gminy i bezpośredniego przełożonego Kierownika Referatu. Zakres obowiązków zostanie dostosowany w zależności do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wybranego kandydata.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia;6) wykształcenie: wyższe techniczne o profilu ogólnobudowlanym lub drogowym;7) staż pracy: min. 3 lata;8) prawo jazdy kat. B;9) obsługa komputera, oprogramowanie biurowe (Word, Excel lub równoważne). 2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a zwłaszcza: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi;2) uprawnienia budowlane;3) doświadczenie zawodowe w zakresie opisanego stanowiska;4) cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;

Miejsce pracy:

Mielno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 do 9 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zasadnicze wg kat. XI-XVI od min.4870 do max. 9500 zł + dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

05 Listopada 2025

Inspektor

Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Choszcznie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Choszczno

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca w terenie- kontrole budów i obiektów budowlanych Zakres zadań Przygotowanie projektów decyzji,...

Więcej