Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli
Urząd Miejski w Koszalinie
Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/1571
OBOWIĄZKI:
- przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mienia wraz z opracowywaniem dokumentacji,- przygotowywanie projektów zaleceń i wniosków pokontrolnych oraz informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - gromadzenie akt prowadzonych spraw oraz przekazywanie akt Biura Kontroli do archiwum,- prowadzenie księgi inwentarzowej Biura, - uzgodnienie stanu środków trwałych Biura
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska inspektora, a 4 letni staż pracy na stanowisku głównego specjalisty,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Karty Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse budżetowe,- 3 letni staż pracy w komórce księgowości budżetowej,- umiejętność interpretowania przepisów prawnych,- umiejętność pracy w zespole, - umiejętność analitycznego myślenia,- znajomość standardów, procedur i technik kontrolnych,- znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

08 Września 2025

Specjalista ds. Administracji

Firma: Fresenius Medical Care Polska S.A.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres obowiązków: Wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie kosztów i realizacji budżetu Przygotowywanie prezentacji,...

Więcej

08 Września 2025

Pracownik do spraw rejestracji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Police

a. ustalanie statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ich uprawnień na podstawie przedstawianych dokumentów,b. weryfikacja złożonych oświadczeń i dokumentów w zakresie zgodności...

Więcej

07 Września 2025

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...

Więcej

07 Września 2025

Komendant straży gminnej

Firma: Urząd Gminy w Kobylance

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kobylanka (pow. stargardzki, gm. Kobylanka), Kobylanka

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) kierowanie pracą Straży Gminnej, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników w zakresie zadań wynikających z przepisów ustawy o...

Więcej