Inspektor

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Inspektor
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 156179

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa świadczona w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Charakter pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi, udziałem w szkoleniach, zebraniach i konferencjach. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5. Stanowisko pracy usytuowane jest w budynku parterowym, w pokoju  biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy niszczarkę do papieru. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. W zakresie stanowiska pozostaje również obsługa magazynów aktowych zlokalizowanych poza budynkiem archiwum. Do dyspozycji podczas wykonywania zadań pozostają: wózki ręczne do przemieszczania akt o różnych gabarytach, drabiny, gilotyny do papieru, niszczarki, kserokopiarki.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto + dodatek za wysługę lat.

Zakres zadań

  • Przejmowanie do zasobu archiwum akt spraw zakończonych celem dalszego przechowywania
  • Udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych z zasobu archiwum do celów kontrolnych, służbowych i naukowo badawczych w resorcie i poza resort spraw wewnętrznych oraz przekazywanie akt do innych archiwów
  • Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, wydawanie zaświadczeń, uwierzytelnionych kserokopii i odpisów na podstawie akt osobowych przechowywanych w zasobie archiwum
  • Prowadzenia działań instruktażowych oraz utrzymywanie stałej współpracy z komórkami KWP w Szczecinie oraz jednostkami organizacyjnymi Policji województwa zachodniopomorskiego odnośnie metod i form wykonywania zadań w zakresie pracy archiwalnej
  • Prowadzenie w zastępstwie Jednoosobowego Stanowiska ds. przetwarzania materiałów niejawnych w Sekcji Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji
  • Prowadzenie manualnej ewidencji archiwalnej zasobu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
  • Rozliczanie kart obiegowych policjantów i pracowników cywilnych Policji w zakresie działalności Archiwum KWP w Szczecinie
  • Realizacja obowiązków sprawozdawczych w zakresie powierzonych obowiązków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze archiwistyki
  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na, przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność komunikowania się

Powiązane