Inspektora/głównego specjalisty w biurze kontroli

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Inspektora/głównego specjalisty w biurze kontroli
Urząd Miejski w Koszalinie
Inspektora/głównego specjalisty w biurze kontroli
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/1169
OBOWIĄZKI:
- przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mienia wraz z opracowywaniem dokumentacji,- przygotowywanie projektów zaleceń i wniosków pokontrolnych oraz informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - gromadzenie akt prowadzonych spraw oraz przekazywanie akt Biura Kontroli do archiwum,- prowadzenie księgi inwentarzowej Biura, - uzgodnienie stanu środków trwałych Biura,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska inspektora, a 4 letni staż pracy na stanowisku głównego specjalisty,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Karty Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse budżetowe,- 3 letni staż pracy w komórce księgowości budżetowej,- umiejętność interpretowania przepisów prawnych, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność analitycznego myślenia,- znajomość standardów, procedur i technik kontrolnych,- znajomość pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Powiązane