Ogłoszenie numer: 9930295, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Konsultant wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Pierwszoliniowa obsługa niemieckojęzycznych klientów bankowych.
- Udoskonalanie jakości usług przez aktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Efektywna współpraca zespołowa.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim (minimum B2+).
- Umiejętności interpersonalne oraz problemlubne.
- Znajomość branży bankowej i nastawienie na pracę w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w sektorze finansowym z możliwościami rozwoju.
- Benefitowy pakiet, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Programy szkoleniowe i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne, np. wspólne spotkania.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
11 Lipca 2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Więcej10 Lipca 2025
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Więcej08 Lipca 2025
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Więcej08 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej