Ogłoszenie numer: 9930295, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Konsultant wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Pierwszoliniowa obsługa niemieckojęzycznych klientów bankowych.
- Udoskonalanie jakości usług przez aktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Efektywna współpraca zespołowa.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim (minimum B2+).
- Umiejętności interpersonalne oraz problemlubne.
- Znajomość branży bankowej i nastawienie na pracę w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w sektorze finansowym z możliwościami rozwoju.
- Benefitowy pakiet, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Programy szkoleniowe i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne, np. wspólne spotkania.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with German in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and...
Więcej13 Czerwca 2025
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez e-mail i minimalną liczbę rozmów telefonicznych. Analiza i rozwiązywanie problemów używając wewnętrznych narzędzi. Obsługa zwrotów i...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej