Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: logistyka
Uprawnienia: samodyscyplina
Uprawnienia: systematyczność
Uprawnienia: podstawy księgowości
Uprawnienia: doświadczenie na podobnym stanowisku
Uprawnienia: obsługa programu WORD i Excel
Wymagania dodatkowe:
Uprawnienia: znajomość branży budwoanej
Uprawnienia: mile widziana znajomość jężyka niemieckiego
Wymagania inne:
Oferujemy:- pełną wyzwań, ciekawą pracę w firmie z ogromnym potencjałem rozwoju- możliwość rozwoju zawodowego- dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracy- wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
Stargard
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
04 Kwietnia 2025
Specjalista do spraw logistyki i administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kamień Pomorski
Przyjmowanie zamówień, koordynowanie zamówień, organizowanie spedycji, fakturowanie, kontakt z kontrahentem, sporządzanie sprawozdań Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Więcej29 Marca 2025
Pracownik działu logistyki
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Wałcz
- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych ze sprzedażą - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową- sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych w...
Więcej24 Marca 2025
Pracownik działu logistyki
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Wałcz
- wprowadzanie danych do sysytemu operacyjnego- składanie zamówień u dostawców- przygotowanie dokumentacji wysyłkowej- opisywanie faktur- kompletowanie dokumentacji z działu zaopatrzenia i...
Więcej21 Marca 2025
Logistyk - obsługa sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
* przygotowanie dokumentów do wysyłki towaru* wystawianie zleceń transportowych* fakturowanie sprzedaży* sprzedaż "odręczna" towaru* prowadzenie rejestrów magazynowych* rozliczanie płatności*...
Więcej