Pion Usług Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum (https://www.certum.pl/pl/). Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów.
Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego
Miasto: Szczecin
Zadania:
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
- rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie,
- język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
- umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, cierpliwość,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- zdolności analityczne,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki,
- mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
- Dofinansowanie biletów do kina, teatru itp.
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie wypoczynku
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Praca w największej spółce IT
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów
- Drużyna Asseco Active Team
- Współpraca z ekspertami
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- System motywacyjny
- Playroomy
- Prywatna opieka medyczna
- Owocowe poniedziałki
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
10 Kwietnia 2024
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,...
Więcej