- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
- rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego,
- zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez Klientów,
- podejmowanie działań w celu zapewnienia szybkiego usunięcia usterek oraz dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- współpraca z innymi członkami zespołów przy realizacji zadań certyfikacyjnych,
- realizowanie innych zadań zleconych przez Przełożonego w ramach posiadanych kwalifikacji.
- wykształcenie średnie,
- język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
- umiejętność obsługi systemów Windows (Linux, Mac OS X będą dodatkowym atutem) np. instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, cierpliwość,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- zdolności analityczne,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki,
- mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie wypoczynku
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Praca w największej spółce IT
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów
- Drużyna Asseco Active Team
- Ubezpieczenie grupowe
- System motywacyjny
- Karta Multisport
- Playroomy
- Owocowe dni
- Prywatna opieka medyczna
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Maja 2025
Specjalista ds. wsparcia i serwisu oprogramowania
Firma: Integra Software Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania...
Więcej08 Maja 2025
Konsultant ds. wsparcia projektów
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z...
Więcej02 Maja 2025
Konsultant Wsparcia Technicznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów...
Więcej