Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Niepodległości 41/42

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​

Twoje zadania:
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz przeprowadzanie postępowania reklamacyjnego,
  • przygotowanie zestawień danych w zakresie odszkodowań i kar umownych oraz zwrotów opłat wynikających z wydanych decyzji reklamacyjnych,
  • wskazywanie jednostki do obciążenia wypłaconymi odszkodowaniami i karami umownymi,
  • wydawanie decyzji reklamacyjnej oraz prowadzenie korespondencji kierowanej do klientów zewnętrznych w zakresie rozpatrywanych spraw,
  • obsługa, rejestracja i rozpatrywanie spraw związanych z nakładanymi na Spółkę karami umownymi związanymi ze świadczeniem usług pocztowych.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • w codziennej pracy wykorzystujesz Excel,
  • potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

18 Września 2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...

Więcej