Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/25/0174
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka,4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na 3 lata), kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji,6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających,8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

-obywatelstwo polskie,-szkolenie specjalistyczne kandydatów na stanowiska Pełnomocnika (Zastępcy Pełnomocnika) ds. Ochrony Informacji Niejawnych,-poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne z terminem ważności nie mniej niż 1 rok,-aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW,-znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych,-zaświadczenie o niekaralności,-biegła obsługa komputera,-dobra znajomość pakietu MC Office (Word, Excel),-umiejętność pracy w zespole,-umiejętność organizacji pracy,WYMAGANIA PREFEROWANE:-znajomość specyfiki, zagadnień i struktur Sił Zbrojnych RP,-umiejętność pracy pod presją czasu.

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

30 Kwietnia 2025

Specjalista ds. dokumentacji

Firma: Silva Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi...

Więcej

29 Kwietnia 2025

Pracownik kancelaryjny

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Drawsko Pomorskie

Przyjmowanie korespondencji, skanowanie dokumentów, obsługa klientów, archiwizacja, wprowadzanie dokumentów do programów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej

29 Kwietnia 2025

Podinspektor w biurze prezydenta miasta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg

Zgodnie z informacją o naborze: https://bip.um.kolobrzeg.pl/a,63726,podinspektor-w-biurze-prezydenta-miasta.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:...

Więcej

28 Kwietnia 2025

Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście

Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją,...

Więcej