Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów
- Zarządzanie danymi w systemie CRM
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Znajomość narzędzi Microsoft Office
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy z biura
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym
- Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie
- Elastyczne godziny pracy, pon-pt
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress codeu"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
01 Października 2025
Specjalista ds. administracji
Firma: Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin Wymagania: Gotowość do pracy stacjonarnej w zakładzie w Szczecinie, Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w...
Więcej28 Września 2025
Pracownik administarcyjno biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Głazów (pow. myśliborski, gm. Myślibórz), Głazów
prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji, sporządzanie pism, wystawianie faktur, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczanie zleceń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Więcej26 Września 2025
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Firma: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne...
Więcej25 Września 2025
Pracownik kancelaryjny
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Drawsko Pomorskie
`Praca biurowa, prowadzenie bieżącej dokumentacji przedszkola, przygotowywanie dokumentów księgowych, korespondencja z rodzicami i instytucjami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Więcej