O zespole:
Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów
- Zarządzanie danymi w systemie CRM
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Znajomość narzędzi Microsoft Office
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy z biura
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym
- Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie
- Elastyczne godziny pracy, pon-pt
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress codeu"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
30 Stycznia 2025
Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Prace administracyjne związane z obsługą dokumentacji systemów certyfikacji leśnej Skuteczna kontrola oraz wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami Weryfikacja zgodności...
Więcej29 Stycznia 2025
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Firma: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne...
Więcej28 Stycznia 2025
Specjalista ds. dokumentacji
Firma: Silva Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi...
Więcej27 Stycznia 2025
Pracownik do spraw administracyjno-kadrowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dębno
Obsługa kadrowo płacowa, obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, zaopatrzenie biura Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)...
Więcej