Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec.
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów.
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów.
- Zarządzanie danymi w systemie CRM.
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo.
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Znajomość narzędzi Microsoft Office.
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do pracy z biura.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym .
- Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie.
- Elastyczne godziny pracy, pon-pt.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Wspaniałe imprezy firmowe.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Karty sportowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Brak "dress codeu".
- Pyszną kawę i świeże owoce .
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
18 Kwietnia 2025
Młodszy Inspektor ds. Rejestracji
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Bajeczna 13
Zadania: weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych, głównie w języku angielskim, obsługa procesów usługowych w ramach usługi...
Więcej17 Kwietnia 2025
Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją,...
Więcej17 Kwietnia 2025
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Firma: Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,...
Więcej11 Kwietnia 2025
Pracownik administracyjno - biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne Wymagania inne:
Więcej