Ogłoszenie numer: 10447140, z dnia 2025-11-23
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
22 Listopada 2025
Specjalista Bankowy z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o...
Więcej22 Listopada 2025
Banking Customer Care Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service...
Więcej18 Listopada 2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Więcej17 Listopada 2025
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, aleja Bohaterów Warszawy 42
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie...
Więcej