Pracownk ds. administracji

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Pracownk ds. administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Pracownk ds. administracji
Miejsce pracy: Sławno
Numer: StPr/24/0821
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie rejestrów spraw wpływających do wydziału- pomoc w pracach przy opisywaniu, zatwierdzaniu i prowadzeniu dokumentacji księgowej wpływającej do wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sławno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

17 Października 2024

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Choszczno

Warunki pracy Zatrudnienie nastąpi po uzyskaniu poświadczenia upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych. Praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana od poniedziałku do...

Więcej

14 Października 2024

Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy...

Więcej

08 Października 2024

Legalizator

Firma: Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca o charakterze technicznym, polegająca na sprawdzaniu, czy zgłoszone do kontroli przyrządy...

Więcej

06 Października 2024

Inspektor

Firma: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Warunki pracy · Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego, · Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, · Praca...

Więcej