Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca wymagająca koncentracji i samodzielności. Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz eksploatacyjno-techniczną urzędu. Prowadzenie samochodu służbowego. W początkowym okresie praca pod nadzorem doświadczonego pracownika.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w urzędzie z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego i innych urządzeń biurowych. Miejsce pracy w urzędzie znajduje się na I piętrze. Urząd nie w pełni przystosowany dla osób ze specjalnymi potrzebami m.in. brak windy, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane z obsługą administracyjną oraz eksploatacyjno-techniczną, w tym remonty, konserwację oraz przeglądy budynków i pomieszczeń, jak również naprawy, konserwację i przeglądy okresowe instalacji i urządzeń technicznych związanych z eksploatacją budynków;
- dba o zabezpieczenie techniczne, w tym ochronę przeciwpożarową, zabezpieczenie przed włamaniem i kradzieżą budynków;
- przygotowuje postępowania o udzielenie zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane;
- prowadzi sprawy związane z administrowaniem nieruchomościami, rozlicza koszty eksploatacji nieruchomości;
- organizuje proces przekazywania i odbioru przyrządów pomiarowych urzędu do wzorcowania, naprawy, konserwacji i innych czynności technicznych;
- opracowuje projekty planu rzeczowo-finansowego, realizuje zatwierdzony plan oraz sporządza okresowe analizy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera – znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel)
- Prawo jazdy kat. B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
30 Czerwca 2025
Referent
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie Oświetlenie sztuczne i naturalne Kontakt z...
Więcej22 Czerwca 2025
Starszy referent w sekcji planowania
Firma: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
1. Prowadzenie dokumentacji technicznej w służbie samochodowo-czołgowej zgodnie z przepisami, normami, wytycznymi oraz zasadami ewidencji ilościowo wartościowej.2. Planowanie pracy pojazdów...
Więcej22 Czerwca 2025
Starszy referent w sekcji gotowości bojowej i mobilizacyjnej
Firma: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
1. Udział w opracowywaniu kompletu dokumentacji mobilizacyjnej Centrum koordynowanie treści dokumentów.2. Utrzymanie współpracy z WCR Koszalin ( CWCR Szczecin ) oraz organami administracji...
Więcej20 Czerwca 2025
Referent
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie Oświetlenie sztuczne i naturalne Kontakt z...
Więcej