Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu
więcej niż HOTEL
nad morzem
- przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych,
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników),
- nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP,
- rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
- przygotowywanie zestawień dotyczących płac,
- wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
- ogólne prace administracyjne.
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym,
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne,
- mile widziane uprawnienia inspektora-specjalisty BHP i P.Poż,
- dobrą znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
- dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel),
- dobra organizacja czasu, odpowiedzialność, skrupulatność, rzetelność i uczciwość,
- kreatywne myślenie i samodzielność w działaniu,
- dobra komunikacja interpersonalna,
- umiejętność praktycznej interpretacji przepisów.
- atrakcyjne zarobki,
- zakwaterowanie, mieszkanie
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
- opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny ( karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe ),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,
- niezbędne narzędzia pracy,
- zapewniamy mieszkanie służbowe.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Września 2023
P&O Payroll Specialist
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zadania: Obsługa kadrowo-płacowa Pracowników firmy zgodnie z polityką personalną Sporządzanie listy płac, deklaracji i rozliczeń do ZUS, US, GUS Sporządzanie i rozliczanie umów...
Więcej25 Sierpnia 2023
Starszy inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Choszczno
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, długotrwała pozycja siedząca.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15.30. Praca wymaga...
Więcej