- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Umowa o pracę.
- Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie.
- Ciekawe szkolenia.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
- Akademia CNX z programem mentoringowym.
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
30 Lipca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Więcej28 Lipca 2025
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW Wymagania...
Więcej28 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej28 Lipca 2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Więcej