- Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych.
- Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Efektywna współpraca z zespołem.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1).
- Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zorientowanie na pracę zespołową i rozwój osobisty.
- Zrozumienie roli klienta w branży bankowej.
- Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze finansowym.
- Pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Rozbudowany system szkoleń.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe korzyści.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. spotkania Pizza Friday, Fruit Wednesday, karaoke).
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
13 Czerwca 2025
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez e-mail i minimalną liczbę rozmów telefonicznych. Analiza i rozwiązywanie problemów używając wewnętrznych narzędzi. Obsługa zwrotów i...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej