- Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające, poznając produkty i metody pracy.
- Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
- Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin, dyspozycyjność od 10.03.2025.
- Wynagrodzenie 7500 zł + bonusy do 2000 zł.
- Elastyczne godziny pracy (pon.-sob., 7:30 – 20:00), praca przez 5 dni w tygodniu.
- Świadczenia: umowa o pracę, pakiet medyczny, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
- Dodatki: Multisport, bony (np. kina, restauracje), programy rozwojowe i możliwości awansu.
- Praca w dynamicznym zespole z dodatkowymi opcjami integracji i rozwoju zawodowego.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
21 Lutego 2025
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia...
Więcej21 Lutego 2025
Konsultant klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Posejdon Office
Lubisz kontakt z ludźmi i swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim? A może szukasz pracy, w której nie będziesz sprzedawać odkurzaczy? Super! Mamy coś dla Ciebie! Vodafone to gigant...
Więcej15 Lutego 2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji...
Więcej31 Stycznia 2025
Customer Supporter with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...
Więcej