Ogłoszenie numer: 9930376, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez e-mail i minimalną liczbę rozmów telefonicznych.
- Analiza i rozwiązywanie problemów używając wewnętrznych narzędzi.
- Obsługa zwrotów i reklamacji.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do klienta.
Wymagania
- Biegłość w niemieckim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
- Wysoka umiejętność obsługi komputera.
Oferujemy
- Umowę o pracę i szkolenia.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, bonusy, dostęp do edukacji.
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with German in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej