- Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta.
- Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów nie technicznych (np. marketing, sprzedaż).
- Dokumentować proces rozwiązywania problemów.
- Efektywnie komunikować się z klientami.
- Umiejętność komunikacji, rozwiązywanie problemów klientów.
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i komunikatywna znajomość angielskiego (B2).
- Samodzielność, chęć nauki, zdolność do pracy w zespole.
- Znajomość pakietu Microsoft Office, G-Suite, Zendesk, Salesforce.
- Umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną z elastycznymi godzinami pracy.
- Intensywne szkolenie wprowadzające, pakiet socjalny (opcje świadczeń zdrowotnych, ubezpieczenie życiowe), brak dress code’u.
- Możliwość uczestniczenia w programie poleceń pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...
Więcej09 Września 2024
Customer Support Specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej09 Września 2024
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through...
Więcej