Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania inne:
wykształcenie: preferowane wyższe kierunkowe ekonomia, rachunkowość, finanse, staż pracy: min. 2 lata, umiejętności: obsługa komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office, znajomość obsługi programu Optima Comarch środki trwałe oraz Symfonia FK, znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, CIT i VATInne: - preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - dobra organizacja pracy własnej, samodzielność- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków- komunikatywność- umiejętność negocjacji- odpowiedzialność, systematyczność , zaangażowanie
Kołobrzeg
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 50,00 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
27 Marca 2025
Pracownik działu księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Ostrzyca (pow. goleniowski, gm. Nowogard), Ostrzyca
wystawianie faktur sprzedażowych. Wprowadzanie faktur kosztowych , księgowanie wyciągów bankowych Wymagania konieczne: Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE. Wymagania dodatkowe:...
Więcej26 Marca 2025
Księgowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Gryfice
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie transakcji gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań i bilansów finansowych oraz inne elementy z zakresu obowiązków ustalone...
Więcej25 Marca 2025
Księgowy
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie Oświetlenie sztuczne i naturalne Kontakt z...
Więcej23 Marca 2025
Pracownik księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Trzebiatów
prace inwentaryzacyjne i kancelaryjne, wprowadzanie, księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży, poleceń księgowania Wymagania inne:
Więcej