- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w obszarze usług finansowych,
- proponowanie prostych i skutecznych rozwiązań dopasowanych do potrzeb rozmówcy,
- budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoki standard obsługi,
- współpraca z zespołem w realizacji wspólnych celów.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1),
- komunikatywność i umiejętność szybkiego reagowania na zgłoszenia,
- otwartość na współpracę i chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta,
- nastawienie na jakość i satysfakcję klienta.
- stabilne zatrudnienie z możliwością pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz bonus powitalny,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, program motywacyjny),
- wsparcie przy relokacji, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- szkolenia wdrożeniowe oraz przyjazną atmosferę z inicjatywami integracyjnymi.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
19 Października 2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Więcej19 Października 2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Więcej19 Października 2025
Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z...
Więcej18 Października 2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Więcej