- Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur.
- Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone.
- Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów.
- Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Gotowość do pracy biurowej w pełnym wymiarze godzin.
- Dostępność od stycznia 2025 roku.
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł oraz bonus do 2000 zł.
- Elastyczny grafik pracy (poniedziałek-sobota, 5 dni w tygodniu, godziny 7:30–20:00).
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Święta zgodne z kalendarzem niemieckim.
- Umowa o pracę, pakiet medyczny, dostęp do szkoleń online, programy rozwojowe, Multisport, voucher na posiłki, program poleceń pracowniczych.
- Wspierający i zintegrowany zespół.
- Regularne integracje i celebrowanie sukcesów.
- Możliwość awansu oraz rozwój umiejętności zawodowych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
23 Stycznia 2025
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych....
Więcej21 Stycznia 2025
Customer Supporter with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...
Więcej12 Stycznia 2025
Back office specialist with Italian and English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Stycznia 2025
Customer Support Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform Listen carefully and understand customer needs Building a good relationship with the customer Participate in...
Więcej