Ogłoszenie numer: 9418273, z dnia 2025-01-04
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Dogłębne poznanie platformy klienta,
- Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon),
- Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych,
- Diagnoza i zarządzanie reklamacjami,
- Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych,
- Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Wymagania
- Włoski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2,
- Umiejętność komunikacji i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- Samomotywacja i szybkie uczenie się,
- Doświadczenie w obsłudze MS Office, G-Suite i innych narzędzi biurowych,
- Zdolność adaptacji do zmieniających się priorytetów.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub cywilnoprawną z elastycznymi godzinami,
- Kompleksowe szkolenie,
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie),
- Program poleceń z nagrodami.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
16 Stycznia 2025
Customer Supporter with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...
Więcej12 Stycznia 2025
Back office specialist with Italian and English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Stycznia 2025
Customer Support Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform Listen carefully and understand customer needs Building a good relationship with the customer Participate in...
Więcej09 Stycznia 2025
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through...
Więcej