Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, długotrwała pozycja siedząca.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15.30. Praca wymaga kontaktu z interesantami, przedstawicielami komorek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane na parterze. Budynek nie jest wyposażony w windę. Pomieszczenia biurowe oraz ciągi komunikacyjne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wóżkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
- prowadzi akta osobowe pracowników
- sporządza informacje, analizy oraz sprawozdania o stanie zatrudnienia
- wprowadza dane osobowe do systemu komputerowego SWOP
- sporządza wykazy godzin roboczych
- prowadzi dokumentację związaną z urlopami i zwolnieniami lekarskimi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie związane z kadrami i płacamidoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
- znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe