Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA PISM I NOTATEK
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O EMERYTURACH I RENTACH Z FUNDUSZU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Uprawnienia: PRACA W ZESPOLE
Uprawnienia: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS
Wymagania inne:
W przypadku posiadania wykształcenia średniego, co najmniej 1 rok stażu pracy.
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
plus dodatek za wysługę lat do 20%
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
03 Października 2025
Referent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Police
- obsługa sekretariatu,- obsługa interesantów,- sporządzanie oraz przygotowywanie pism, postanowień, decyzji, itd.,- prowadzenie ewidencji, rejestrów, zestawień. Wymagania konieczne:...
Więcej02 Października 2025
Referent
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Kontakt z...
Więcej02 Października 2025
Referent
Firma: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie Oświetlenie sztuczne i naturalne Kontakt z...
Więcej28 Września 2025
Referent - służba żywnościowa wydział materiałowy - logistyka
Firma: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
- rejestrowanie faktur oraz dokumentów przychodoworozchodowych,- prowadzenie dokumentacji pomocniczej Służby Żywnościowej,- wykonywania dokumentów branżowych Wymagania konieczne:...
Więcej