Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie Placówki w systemie jednozmianowym.
Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności kancelaryjne obejmujące obieg dokumentów jawnych i niejawnych w PSG w Szczecinie.
- Obsługuje systemy funkcjonujące w kancelarii tj. EZD, ePUAP i e-Doręczenia.
- Systematycznie porządkuje posiadane zasoby materiałów oraz przygotowuje je do przekazania do archiwum.
- Sprawuje nadzór nad stanem, sposobem oznaczenia, obiegiem i ochroną dokumentów jawnych i niejawnych w Kancelarii i u wykonawców merytorycznych oraz doradza i pomaga w rozwiązywaniu spraw innym funkcjonariuszom i pracownikom Placówki, którym udostępniono takie dokumenty dla załatwienia sprawy w celu utrzymania zgodności stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym dokumentów jawnych i niejawnych w Placówce.
- Realizuje zadania związane z brakowaniem i niszczeniem dokumentacji nie podlegającej archiwizacji o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia pracy komisji powołanej do brakowania i niszczenia.
- Kompletuje i opracowuje wykonywanie teczek akt tematycznych spraw zakończonych w celu przekazania ich do archiwum.
- Udziela merytorycznej pomocy funkcjonariuszom i pracownikom Placówki SG w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz stosowania „Instrukcji kancelaryjnej” oraz obsługi systemu EZD.
- Redaguje projekty pism w celu realizacji bieżących zadań Kancelarii Ogólnej.
- Przegląda strony intranetowe i internetowe w celu uaktualnienia przepisów związanych z działalnością Kancelarii Ogólnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Bardzo dobra znajomość aktów prawnych i przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii
- Terminowość, łatwość komunikacji
- Umiejętność obsługi komputera
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Posiadanie zaświadczenia ukończenia kursu doskonalenia zawodowego Obsługa programu "Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją”
- Staranność i rzetelność
- Odpowiedzialność, obowiązkowość
- Umiejętność organizacji pracy
- Obsługa systemu EZD.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
09 Marca 2025
Referent - sekcja zamówień publicznych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
1. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami,2. przygotowywanie dokumentacji...
Więcej09 Marca 2025
Referent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
- właściwe rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie, obieg oraz wydawanie materiałów będących w ewidencji kancelarii,- przestrzeganie terminowego wysyłania dokumentów wytworzonych na...
Więcej09 Marca 2025
Referent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
kompleksowe prowadzeniespraw dotyczących ustalania i wypłacania świadczenia pieniężnego rekompensującego utracone wynagrodzenie żołnierzy rezerwy, wystawianie i wydawanie skierowań, poleceń...
Więcej09 Marca 2025
Referent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
udział w sporządzaniu dokumentacji służby BHP, rejestrowanie, segregowanie, wykonywanie kopii dokumentacji służby BHP Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Więcej