- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych.
- Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych reklamacji klientów zgodnie z ustalonymi procedurami.
- Udzielanie wsparcia w sprawach nietechnicznych (np. marketing, sprzedaż, konfiguracja e-sklepu).
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów i kroków obsługi.
- Umiejętność skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej.
- Zainteresowanie rozwiązywaniem problemów klientów.
- Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Motywacja do nauki i pracy w zespole.
- Umiejętność dostosowania się do zmieniających się priorytetów.
- Znajomość lub zdolność szybkiego przyswajania pakietu Microsoft Office, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, Salesforce.
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy.
- Płatne szkolenie, które przygotuje Cię do roli specjalisty ds. obsługi klienta.
- Pakiet socjalny: kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Brak formalnego dress code’u.
- Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami za rekomendację talentów.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
21 Stycznia 2025
Customer Supporter with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...
Więcej12 Stycznia 2025
Back office specialist with Italian and English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Stycznia 2025
Customer Support Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform Listen carefully and understand customer needs Building a good relationship with the customer Participate in...
Więcej09 Stycznia 2025
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through...
Więcej