Want to be a part of a dynamic INTERNATIONAL TEAM who challenges THE GLOBE?
Are you passionate about TRAVEL and eager to explore NEW LOCATIONS?
Are you a “HUNTER” who enjoys the chase of new accommodation and gets excited by challenging world spots?
If you can answer YES to those 3 points – well then, it is your lucky day!
We are an international technical service provider with over 250 technicians delivering services to industry and energy sectors around the world. Our DNA is half-Danish and half-Polish. Currently we are looking for a competent, well-organized employee who is interested in the organization of travels for our employees
- Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world
- Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers
- Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards
- Taking care of internal documents flow within travel department in travel expenses area, assisting with reports
- Are very good in English, spoken and written at least B2/Polish language is a must,
- Have an experience in organization of travel activities,
- Are ambitious and focused on self-development,
- Are open for new challenges and dynamic work environment,
- Have a service-oriented approach and excellent communication skills,
- Have an ability to work under time pressure,
- Have availability for maximum one weekend per month for remote work.
- Employment contract and stable work environment,
- Challenging job in an established, well run, of high standards company where your opinion matters,
- Private medical care for you and your family after 3 months of employment,
- Additional benefits co-financed by the company; e.g. Medicover Sport, group insurance, language courses
- Integration parties, professional training and courses financed by the company, and possibility to grow within organization with perspective for specialist position,
- Friendly atmosphere in a well-organized, ergonomic and pleasant office in the smartest building in Szczecin right next to Brama Portowa.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
03 Maja 2024
Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń
Firma: Aon Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w...
Więcej02 Maja 2024
Asystent trychologa
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
- zabiegi pielęgnacyjne,- zabiegi trychologiczne,- prowadzenie social mediów Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: ZDOLNOŚCI MANUALNE Uprawnienia:...
Więcej24 Kwietnia 2024
Asystent architekta-projektanta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Białogard
prace biurowe, obsługę urządzeń biurowych, składanie dokumentacji obsługę klientaosoba wskazana Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Więcej08 Kwietnia 2024
Asystent przetwarzania danych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
przetwarzanie danych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie branżowe, inne Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, inne Wykształcenie:...
Więcej