Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,4. nieposzlakowana opinia,5. wykształcenie wyższe magisterskie,6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych,7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych,8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zagadnień dotyczacych pozyskiwania środków zewnętrznych.V. Dodatkowe wymagania:1. zdolność analizy dokumentacji budowlanej,2. doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków UE,3. efektywne zarządzanie dokumentacją,4. doświadczenie w kierowaniu zespołem,5. umiejętnośc pracy pod presją czasu,6. planowanie i organizacjia pracy.
Gryfice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 010 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat+ dodatek funkcyjny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach