- Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji.
- Monitorowanie satysfakcji klientów, identyfikowanie potencjalnych ryzyk i wdrażanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji churnu.
- Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych od klientów, a następnie przekazywanie ich wewnętrznym zespołom w celu ciągłego doskonalenia usług.
- Współpraca z działami sprzedaży i technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów.
- Biegła znajomość języka włoskiego na poziomie minimum C1, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Customer Success, wsparcia klienta lub zarządzania relacjami z klientami.
- Praktyczna znajomość systemów CRM (np. Salesforce, Zendesk) oraz narzędzi do analizy danych klienckich.
- Zdolność do proaktywnego identyfikowania potrzeb klientów i proponowania skutecznych rozwiązań.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, zorientowanie na budowanie długotrwałych relacji.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie, stawiającej na innowacje i współpracę.
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych, obejmujący prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie na życie.
- Możliwość pracy w elastycznym modelu hybrydowym, łączącym komfort pracy zdalnej z integracją w biurze.
- Kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym szacunku, otwartości i wsparciu, z regularnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
27 Sierpnia 2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Więcej26 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych zwrotów...
Więcej25 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Oferujemy Welcome Bonus w wysokości 4000 zł brutto. Pakiet relokacyjny dla osób przenoszących się do Szczecina. Wsparcie klienta głównie drogą mailową w języku niemieckim oraz minimalne...
Więcej24 Sierpnia 2025
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Więcej