- Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
- Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
- Praca z wieloma systemami z dokładnością.
- Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
- Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
15 Sierpnia 2025
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Więcej15 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Więcej14 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Więcej13 Sierpnia 2025
Konsultant Back Office
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami...
Więcej