- Deliver written customer support via email for the Danish market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
- Fluent Danish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
- Employment based on a labor contract
- Salary: 11 770 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
19 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Więcej19 Sierpnia 2025
Konsultant Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
Więcej18 Sierpnia 2025
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Więcej18 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Back Office
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klientów w trybie Back Office – odpowiadanie na maile i rozwiązywanie zapytań Wyjaśnianie niejasności i udzielanie wsparcia zgodnie z procedurami Zarządzanie zwrotami środków i...
Więcej