- Obsługa klientów w trybie Back Office – odpowiadanie na maile i rozwiązywanie zapytań
- Wyjaśnianie niejasności i udzielanie wsparcia zgodnie z procedurami
- Zarządzanie zwrotami środków i dbanie o bezpieczeństwo danych klientów
- Tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi dla klientów
- Znajomość języka polskiego i angielskiego
- Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
- Szybkość i dokładność w pracy, dobra znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy Back Office
- Szkolenia i rozwój zawodowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiety benefitów i ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową i dodatkowe atrakcje w pracy
- Program rozwoju talentów i jasne ścieżki kariery
- Program poleceń i przyjazną kulturę pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
18 Sierpnia 2025
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Więcej18 Sierpnia 2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej17 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Więcej16 Sierpnia 2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Więcej