Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For one of our campaigns, we are looking for a passionate and customer-oriented Customer Support Specialist with German and English.
The role:
- Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email;
- Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts;
- Provides customers with advice and information regarding clients products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards;
- Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
- Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
- Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
- Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.
- Has very good command of spoken German (level C1);
- Has very good command of spoken English (at least level B2);
- Experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
- Can adapt quickly to changes in products, process and technology;
- Has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
- Has good computer literacy.
- Competitive remuneration scheme;
- Working schedule: Monday – Friday 9:00 - 18:00;
- Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
- To participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
- Opportunities for a long-term professional career;
- Entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
- Work at home opportunity.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
01 Maja 2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,...
Więcej01 Maja 2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,...
Więcej01 Maja 2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Gryfice
Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe (mile widziane ), Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) , Znajomość SAP (mile widziana ), Znajomość języka angielskiego,...
Więcej29 Kwietnia 2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Więcej