- Świadczenie wsparcia klienta drogą mailową, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych.
- Pracować z dokładnością przy rozpatrywaniu skarg, przetwarzaniu zwrotów oraz zapewnić profesjonalną i empatyczną interakcję z klientem.
- Utrzymanie wysokiej precyzyjności przy pracy z wieloma systemami.
- Biegłość w językach polskim i angielskim na poziomie C1.
- Zdolności komunikacyjne, analityczne myślenie i umiejętność szybkiego pisania.
- Dostępność pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Zatrudnienie na umowę o pracę z wynagrodzeniem 5039 PLN brutto.
- Pakiet szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, programy rozwoju, bonusy).
- Dobrą atmosferę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
21 Czerwca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista Wsparcia Klienta z Językiem Duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zapewnienie wsparcia klientom pisemnego dla rynku duńskiego. Rozwiązywanie problemów klienta przez analizę interakcji i używanie narzędzi wewnętrznych. Procesowanie zwrotów i adresowanie skarg...
Więcej18 Czerwca 2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Więcej