- Standardowa obsługa klientów,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
- Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
- Wystawianie dokumentacji handlowej,
- Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Ochrona mienia firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
- Umiejętności handlowe,
- Doświadczenie w aktywacji klientów,
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
- Prawo jazdy kat. B.
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Umowa o pracę na pełen etat,
- System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
28 Lipca 2025
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW Wymagania...
Więcej28 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej28 Lipca 2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Więcej27 Lipca 2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Więcej