Kierownik ds. Bezpieczeństwa Obiektu

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Kierownik ds. Bezpieczeństwa Obiektu
Kierownik ds. Bezpieczeństwa Obiektu
Miejsce pracy: Dunikowo, k. Szczecina
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.

Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.

Kierownik ds. Bezpieczeństwa Obiektu

Miejsce pracy: Dunikowo koło Szczecina

Opis stanowiska: Realizacja usługi i zarządzania w zakresie ochrony osób i mienia na terenie obiektu magazynowego. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowników obiektu.

Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (adekwatne do doświadczenia i umiejętności).
  • Pracę od poniedziałku do piątku (7-15) – WOLNE WEEKENDY
  • Benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
  • Znaczące dofinansowanie do ciepłych posiłków.
  • Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Przyjazną atmosferę, w lubiącym się zespole oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie pracy Zespołu (rozliczanie, delegowanie zadań i szkolenie)
  • Nadzór nad harmonogramem pracy zespołu w celu zapewnienia ciągłości wykonywanych zadań
  • Obsługa Systemu PPOŻ
  • Nadzór nad procesem kontroli ruchu osobowego (wydawanie kart dostępu).
  • Nadzór nad kontrolą ruchu pojazdów i towarów.
  • Identyfikowanie i eliminowanie zagrożeń dotyczących bezpieczeństwa osób i mienia podległego obiektu.
  • Współpraca z administracją obiektu, serwisami zewnętrznymi, dostawcami, podwykonawcami.
  • Precyzyjne zarządzanie przepływem informacji.
  • Raportowanie i przygotowywanie sprawozdań na potrzeby pracodawcy oraz kontrahenta.
Oczekujemy:
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników ochrony.
  • Kwalifikacji Pracownika Ochrony – status osoby niekaranej.
  • Znajomości alarmowych i wizyjnych systemów bezpieczeństwa.
  • Obsługi komputera w środowisku Windows.
  • Samodzielności w rozwiązywaniu problemów.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Powiązane