Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10283783, z dnia 2025-10-02

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków
  • Współpraca z innymi działami przy wyjaśnianiu spraw reklamacyjnych
  • Sporządzanie analiz i raportów
  • Dbanie o zgodność działań z przepisami i procedurami

Wymagania

  • Min. średnie wykształcenie
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość Worda i Excela
  • Umiejętność analizy danych, pracy pod presją czasu i podejmowania decyzji
  • Dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju

Oferujemy

  • Wsparcie mentora w pierwszych miesiącach pracy
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, zniżki na paliwo i u partnerów
  • Dofinansowanie wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • Dostęp do platformy językowej i grup sportowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

30 Września 2025

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Niepodległości 41/42

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz przeprowadzanie...

Więcej

24 Września 2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...

Więcej

22 Września 2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...

Więcej